Váš košík je prázdný
 
Uživatelské jméno neexistuje!

Uživatelské jméno, které jste vyplnili, nebylo nalezeno.
Zkontrolujte, prosím, zadané údaje.

V případě trvajících potíží s přihlášením nás kontaktujte

info@mpresent.cz

Chybné přihlašovací údaje

Zadali jste chybně přihlašovací jméno nebo heslo
zkuste to prosím znovu

V případě trvajících potíží s přihlášením vyplňte pole níže a na email, který jste zadali při registraci, Vám bude odesláno heslo.

uživatelské jméno: 

zavřít toto okno
Uživatel: Heslo:
Přihlásit se Registrace
Novinky

Využijte naší akční nabídky na osvědčené japonské pilky Silky. Zakupte si nyní model Silky Gomboy 210-10 s jedinečnou slevou 30%   Doporučená...

Partneři

 

 

Statistika
[CNW:Counter]

Reklamační řád

Rychlejší vyřízení získáte v případě, že se obrátíte přímo na nejbližší autorizovaný servis. Taktéž Vám poskytne odborné informace k vaší závadě, popř. vám sdělí, zda se jedná o vadu. Seznam autorizovaných servisních míst naleznete v návodu pro použití, popř. v záručním listu, je-li ke zboží vydán.
V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, uplatněte reklamaci na adrese provozovny prodávajícího: Boušek s.r.o., Poděbradská 186/56, 180 66 Praha 9 – Hloubětín. Nebo zboží spolu s průvodním dopisem a dokladem o koupi pošlete jako pojištěný balík na naší provozovnu, neposílejte balík na dobírku.

Reklamační list ke stažení zde.

Jak při reklamaci postupovat

Pokuste se nalézt v záručním listu ke zboží nebo na internetu kontakt na nejbližší autorizovaný servis. Informujte se o následném postupu reklamace přímo v servisu.
Pro uplatnění reklamace v servisu doporučujeme dodat: daňový doklad (fakturu), záruční list (byl-li vydán), popis závady a kontakt na vás. Přesný seznam potřebných dokumentů vám sdělí přímo v autorizovaném servise.
Vaše reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nebo vada odstraněna v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce. Prodávající nebo určené servisní středisko vystaví o reklamaci písemné potvrzení, kde uvede způsob jejího vyřízení a datum ukončení. Po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem.
V případě, že zboží bylo servisem uznáno jako neopravitelné a doporučil vám vrácení peněz prodávajícím, obraťte se na nás. Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté kontaktováni a informováni o dalším postupu. V tomto případě bychom vás požádali o zaslání opravného (montážního listu) a záručního listu na adresu provozovny.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Potvrzením s použitím souhlasíte. V pořádku Další informace