Váš košík je prázdný
 
Uživatelské jméno neexistuje!

Uživatelské jméno, které jste vyplnili, nebylo nalezeno.
Zkontrolujte, prosím, zadané údaje.

V případě trvajících potíží s přihlášením nás kontaktujte

info@mpresent.cz

Chybné přihlašovací údaje

Zadali jste chybně přihlašovací jméno nebo heslo
zkuste to prosím znovu

V případě trvajících potíží s přihlášením vyplňte pole níže a na email, který jste zadali při registraci, Vám bude odesláno heslo.

uživatelské jméno: 

zavřít toto okno
Uživatel: Heslo:
Přihlásit se Registrace
Novinky

Využijte naší akční nabídky na osvědčené japonské pilky Silky. Zakupte si nyní model Silky Gomboy 210-10 s jedinečnou slevou 30%   Doporučená...

Partneři

 

 

Statistika
[CNW:Counter]

Obchodní podmínky

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

Registrace

Nakupovat lze jako nepřihlášený uživatel nebo jako registrovaný zákazník. Registrace umožňuje zákazníkovi sledovat stav jeho objednávky, zda byla objednávka v pořádku přijata, zpracovává se nebo zda již byla odeslána, a také dostávat na svoji e-mailovou adresu zprávy o novinkách a probíhajících akcích.

Objednání zboží

Vybrané zboží vhoďte do košíku v požadovaném množství. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi. Máte-li v něm vše, co jste si přáli, objednávku potvrďte tlačítkem Objednat. V dalším kroku zaškrtněte nabízenou dopravu. Objednávka může být rozdělena do několika zásilek s ohledem na rozměry a dostupnost zboží.

Dostupnost zboží

V detailu produktu je vždy uvedeno, zda je zvolené zboží skladem či není. Uvedené popisy dostupnosti:

  • skladem - zboží je expedováno do 24 hodin po obdržení objednávky
  • skladem u dodavatele - zboží je expedováno od 3 až 5 dnů po obdržení objednávky
  • na objednávku - zboží speciální expedujeme dle druhu do 14 dnů

Prodávající si vyhrazuje právo u zboží se speciální dobou dodání (např. Silky, SABO) prodloužit dodací lhůtu a zároveň je povinnen o tomto zákazníka informovat.

Platba za zboží

  • hotově nebo kartou při přebírání zboží,
  • převodem na účet – zálohová faktura vám bude zaslána automaticky na e-mail. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku vám vrátíme zpět na účet.

Variabilní symbol pro platbu obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky do našeho systému.
Bankovní spojení: účet vedený u Komerční banky č.ú.: 45147081/0100.

Doprava a platba

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Osobní odběr
Zboží je třeba vyzvednout do 5 pracovních dní. Tato doba začíná plynout následující pracovní den od obdržení potvrzující e-mailové nebo sms zprávy, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Osobní odběr je vždy ZDARMA.

Balík do ruky České pošty, s.p.
Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště. Po dohodě s Českou poštou, s.p. si můžete objednat opětovné doručení v termínu, kdy budete doma, dle pokynů na zadní straně oznámení o uložení zásilky.
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli. On-line sledování zásilek České pošty, s.p.

Převzetí zboží

U přebíraného zboží se prosíme přesvědčte, zda odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.

Ceník dopravy

  1. osobní odběr ZDARMA
  2. balík do ruky 150,- Kč  při platbě předem na účet
  3. balík do ruky 200,- Kč při platbě dobírkou
  4. naše vlastní doprava 390,- Kč po Praze, mimo Prahu dohodou dle vzdálenosti (pro zboží velkých rozměrů či vyžadující instalaci)

Záruka

Na výrobky se vztahuje záruční doba stanovená platným občanským zákoníkem. Všechno prodávané zboží má servisní zastoupení v ČR. Kontakty na autorizované servisy najdete na jejich webových stránkách nebo v záručním listě. Přesný postup pro uplatnění záruky najdete na samostatné stránce Reklamační řád.

Zrušení objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Odstoupení od smlouvy kupujícím

Od kupní smlouvy lze odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží podle § 1829 - § 1837  zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vrácené zboží neposílejte na dobírku, doporučujeme zásilku pojistit. Do průvodního dopisu uveďte číslo vaší objednávky a účtu pro zaslání peněz.  Peníze vám budou vráceny do 14 kalendářních dnů, včetně nákladů na dopravu. V případě osobního odběru vám budou peníze vráceny v hotovosti.
Vracíte-li zboží ve 14 dnech, dbejte na to aby bylo:

  • bez známek používání
  • nepoškozené ani jinak znehodnocené
  • kompletní
  • dobře zabaleno proti poškození během přepravy

 

Ochrana osobních dat

Osobní údaje našich zákazníků nesdělujeme třetím stranám. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby obchodu Bousekzahrady.cz

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

 

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahahuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Potvrzením s použitím souhlasíte. V pořádku Další informace